Första inlägget

Hejsan!
Tänkte börja berätta om mig själv så ni har lite koll på vem jag är!
Jag är hästnörd på 14 år som då jah älskar djur och även fota. Jag rider minst 5
dagar i veckan på B-ponnyn Super Mario Bus och Rookie även lektioner på Bodens ridklubb.
I Maj kommer jag även att ta en ponny på foder vid namnet Puccini, jättefin vit maxad C-Ponny.
Jag rider inte bara utom tränar agility med mina 3 hundar Rex, Ricky och Robin även så hoppar jag kaninhoppning med mina 6 kaniner Tom, Ares,Vera,Ture,Percy och Bingo har där en liten kaninuppfödning som heter fyrklöverns hoppkaniner. Jag älskar mest av allt rida, vara med djuren, Åka slalom som jag oxå tävlat i men slutade förra året. Jag har hållt på med slalom från jag var 3 år och då tävlat och vunnit över 30 priser och pokaler men nu då lagt skidorna på hyllan för få fram mer tid för ridningen. Jag är en riktig vinnarskalle och gör allt för vinna!.
På bodens ridklubb tävlar jag en ponny vid namnet Ronja Amira ( skitfin ) i hoppning. Detta är väll nästan allt om mej då får jag hoppas ni gillar min blogg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0