Dag 1 presentera dig och din häst

Jag heter Erika Jakobsen och är 14 år jag rider 6 gånger i veckan och är i stallet 7 dagar. Ni har ju sett i tidigare inlägg vilka jag rider men jag är skötare på Rookie och får fara till Mario när jag vill. Jag brukar ju även rida Ligist, Pål och tävlar o tränar Ronja Amira i hoppning o dressyr. jag har ridit i ungefär 8-9 år och har riktigt god hästvana jag klarar av de flesta hästar och jag älskar rida busiga unghästar och "galna" hästar!  Jag ska ta en C ponny på foder i mitten av maj och han är lite speciell i ridningen. Han passar inte vem som helst ( endast den riktigt ruttinerade ryttaren) Jag är oftast väldigt noga med allt jag gör i stallet och vill att det ska vara fräst och red i hästarnas hem. Jag rider inte bara utan sysslar med mina andra djur här hemma brukar oxå vara och träna slalom när jag har tid jag har ju fortfarande kvar lite av min kunnighet eller hur man säger inom slalom. När jag inte är i stallet så sitter jag oftast ganska mycket vid datorn eller är ute och fotograferar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0