8 Januari (132 dagar kvar)

Hejhej! :))

Hemma efter 6 timmar i stallet, var faktiskt jätte kul fick rida börja med attt rida Pål tsm med Britt och det gick bra! Han hade jätterolig galopp hehe. Sen fråga britt och Helen om jag ville pröva rida shettisen Ligist ( skitsöt liten plutt) och det gick också bra, Vi galopperade efter vägen mot stallet och det gillade han, han drog till många bockningar och sparka bak o ut. Sen sist fick jag riida söötisen Rookie och det gick jättebra tränade mitt dressyrpogram och trava och galoppera runt i volter osv...  jätteduktig var dom alla 3 ♥  Imorgon blire troligtvis att rida Pål, Ligist och Rookie :)).  Nu ska jag ut och fixa till kaninerna mina. Hare bra!! :))) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0